fredag 14 maj 2010

Jobb och biokväll!

Idag har jag jobbat extra, jag gillar att gå in på dagen lite då och då. trött som bara den var jag ialla fall när det var dags att stiga upp. Var hos Pia igår kväll och hade myskväll, åt gott och såg film- Avatar. Den var bra men helt klart bättre på bion. Så det blev sent i säng och sen skulle jag upp relativt tidigt idag. men allt går bara man vill så. Ikväll var jag på bio med 2 av mina boende, Miko var oxå med. Vi såg Robin Hood, den senaste versionen Den var helt ok, men absolut inte den bästa film jag har sett. Men jag tycker att all film är bra på bio. Det är nog omgivning, ljud och atmosfär. Killarna var ialla fall nöjda och det är det viktigaste, det var ju deras kväll. Väl hemma har Oscar visat alla sin konster och att han ska springa som en häst=).
Nu ska ialla fall jag i säng så, so loooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar