onsdag 12 maj 2010

Min innekatt har varit en utekatt....

... i ca 20 min idag=)! Han hatade det i början men efter en stund i gräset(detta är en gammal bild) var det ganska skönt verkade han tycka. Satt och väntade på att M & P skulle komma förbi och hämta och lämna saker. Vad har hänt sen sist då? hmmmm, Camilla var här en snabbis igår, hjälpte mig med att sätta hjul på mitt bord sen skulle det borras för att få upp infravärmaren men nä, då funkade inte borr bitsen så idag kom Christer och fixade det. han tog oxå med mina gamla dynor till balkongmöblerna som skulle slängas så nu ska dom nya ut men först ska mattan skuras, oj vad kul -nääääää. Men nödvändigt! Mamma och jag tog en tur på mobilia, inget ovanligt, har ju jobbat helgen så här var det ganska tomt hemma. köpte lite nya blommor till köksfönstret, det piggar alltid upp. Kvällen har tillbringats i soffan framför tv:n, riktigt skönt kan jag lova. Nu ska jag lägga mig och ha tv som sällskap när John Blund kommer.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar