lördag 31 juli 2010

En Åsadag!

Idag har jag haft en måbra dag, man behöver sådana. Det har blåst och regnat hela dagen men jag har ändå cyklat stan runt för att få fixat mig=). Först var det klippning som stod på schemat, men bara topparna upp om en snabbis till mamma innan det var dags att cykla vidare till fotvården, nu går jag som på moln, därifrån vidare och fixade min naglar så nu är jag semesterfin=). Sen på vägen hem passade jag på att lämna in min cykel för koll så den är redo för hösten, nu behöver jag inte den på en vecka, ska ju till Västervik på måndag så då passade det bra. Sen hem och då kom mamma bort en sväng så vi åt middag ihop en riktig fredagsmeny, korv och makaroner=). Sen har jag legat i soffan i sällskap av Oscar och kollat på film och nu börjar tittorna bli trötta så det blir snart sängen för imorgon är det Gislövs marknad som gäller.
So looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar