torsdag 22 juli 2010

Varmt!

Men det verkar inte störa Oscar så värst, han njuter av livet ändå=). Men jag tror min hjärna har slutat funka eller så har den med semester=), för jag började dagen med att sura och det höll i sig nästan hela dagen med.Men jag fick gjort vad jag skulle, ner på mobilia och onoff och lämnade min mjölkskummare som slutat funka, köpte mig en dockningsstation till min Iphone sen åt vi frukost/lunch på esspressohouse, alltid lika gott och trevligt. Men jag tog mig samman på eftermiddagen och satte mig på bussen ut till Klagshamn där det badades i massor=). Så var man svalkad igen. Blev en tur till IKEA ikväll med och köpte ny stol till skrivbordet.Väl hemma igen såg jag dom absolut sista avsnitten på LOST, lika märkligt som dom andra men jag gillade serien. Tur jag har dom första 5 säsongerna på dvd och väntar glatt på den 6:e.
Nu ska jag i säng för det är en ny dag imorgon, so loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar