lördag 17 juli 2010

Ingen sol!

Idag lyser solen med sin frånvaro, vilket jag tycker är lite bra för då kan jag vara inne och fixa lite. Hemmet kommer ju lite efter när man bara är ute=) . Så idag ska det dammsugas, städas i allmänhet liksom. Dagarna bara flyter förbi, inget planerat utan man bara njuter av ledigheten och tar det för vad det är. Igår var det varmt som bara den men det blev en handlingsrunda, skulle ha galler till balkongen så man kan ha öppet utan att oroa sig att Oscar tar ett skutt ut. Har börjat få kläm på min nya telefon, lagt in lite favvis appar och där ibland en så jag kan blogga från den=) så nu kan jag göra det när jag är iväg på semester med=).
Nu ska jag ta ett tag här hemma för i kväll ska det nog grillas och badas hos Pia som nu är hus vakt i Klagshamn.
So loooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar