lördag 10 juli 2010

En av dom gladaste!

Så, nu är det gjort! Efter att ha varit telia trogen i alla år jag haft mobil telefon har jag nu lämnat dom. Dom kunde inte tillgodo se mitt önskemål och gjorde inget för att försöka heller. Så, det var bara att gå vidare till Telenor och nu har jag äntligen min I-Phone=). Som den ska andvändas.

Efter i natt har jag 3 nätter kvar till semestern, skönt! Sömnen är inte den bästa i denna värme, men jag klagar inte för jag vill ha fint väder på min semester=). Så jag kom upp tidigt och det gjorde Miko glad för då kunde vi fixa våra telefoner. Bild kommer senare.
Det är så varmt att man inga kläder vill ha på sig, allt klibbar fast på kroppen och det är mindre skönt. Nu ska jag sätta mig i soffan vid fläkten och njuta av svalkan=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar