måndag 5 juli 2010

Det blir inte alltid som tänkt sig!

Så var det söndag natt mot måndag, och jag har lyst med min frånvaro. Har knappt varit vid datorn sen torsdagseftermiddag. den kvällen slutade med ett besök hos jourläkaren med Pia som sällskap. Mådde konstigt på morgonen och sov dåligt på dagen, vid halv 7 fick jag ringa och sjuka mig för då hade jag så ont i min galla att jag bara grät. Efter 2, 5 timmars väntan fick jag träffa läkaren som konstaterade att den var irriterad så det blev ett recept med hem på piller jag ska ta när det kommer, har tagit dom i 3 dagar och känner mig bättre, men ska ta dom i 2 dagar till. På fredagen var det apoteket som gällde och sen och handla med Miko inför hans kalas som han hade på lördagen, det blev grill i massor och Cillas fantastiska tårta(bilder kommer imorgon). Alla var nöjda men mest nöjd var nog Miko=). M & P sov över hos mig och vi hade sovmorgon, jäääätteskönt! Sen blev det en tur till Svedalamarknad sen hem och lämna av Miko för han skulle och repa men vi andra stack ner och bada i Skanör och det var attans skönt! Ikväll blev det grill på gården, sen åkte mina nattgäster hem och Miko och jag gick upp till honom kolla film. Nu ska jag och Oscar krypa till sängs, imorgon ska det jobbas sen var det bara 5 ggr kvar innan semestern!
So loooooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar