onsdag 28 juli 2010

Ullared!

Idag steg jag upp med tuppen eller kanske inte riktigt men jäkligt tidigt för att vara jag=). halv 8 ringde klockan, då var det bara att stiga upp och hoppa in i duschen, klä sig, äta och ge Oscar mat för halv 9 kom kom Pia med ett barn sen körde för vi att hämta det andra och köra vidare till Ullared, resan dit gick bra, alla var relativt pigga och redo för en dags shopping. Och shopping blev det för oss alla=). Miko vår söte vän ville vi skulle ringa när vi var där så han fick det han ville ha men han hade valt att stänga av telefonen så, det blev värre med det. Menmen, han får skylla sig själv och nöja sig med det jag handlade! Så får vi hoppas han haft det bra där han var/är. Det kanske inte är mitt val nr 1 men men, det ligger inte i mitt intresse. Jag fick ialla fall handlat vad jag skulle och mer där till. Hittade en stor bra resväska vi kan packa båda i(om det blir vi som åker). Lättare att hålla rätt på en väska och vi ska bo i samma stuga, fick köpt schampoo får hårsalongen som ligger där till oss alla. Ja, det blev en shoppingdag för ca 4500:- men då ska jag ha pengar av dom jag handlade till, så det blev kanske bara 2000:- för mig=). På vägen hem var vi tröttare och barnen somnade snabbt i bilen så jag och Pia fick roa oss själva, men det är vi bra på. När jag kom hem kom mamma bort om för att kolla fynden och hämta det jag handlat till henne. Nu sitter jag här trött som en bäver, dagen har varit lång, varm och rolig!Så nu ska jag gosa med Oscar sen kallar snart sängen tror jag, so looong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar