lördag 24 juli 2010

Regn? Men det blev sol=)

Idag har det mest inte gjort något särskilt som man behöver vara aktiv i, är det semester så är det=).
Sov lääääääänge, M ringde halv 12 och väckte mig. Sen så rullade det bara på, åt , duschade och gjorde mig redo för dagen. Mamma, Miko och jag skulle till Ikea, dom skulle handla och Ikea är alltid kul=). Sen blev det en sväng till Ilva och där fikades det.
Dom hade lovat regn med det blev sol och det gör allt så mycket roligare och lättare. Eftersom mammas ärende till Ikea var en tvbänk så cyklade vi ner till Onoff när vi kom hem, så mamma fick köpa en ny tv med. Den hon har är på upphällning. Så på torsdag kommer mammas nya plattv=).Ikväll har bet bara varits hemma, bus med Oscar. Och varma mackor och film med Miko=). Först en Beck sen en ruskigt äcklig film- The Collector. Usch var äcklig den var men bra. Jag gillar ju sådana filmer=). Så med den på baksidan av ögonlocket ska jag krypa ner för imorgon är det poolparty hos Pia i Klagshamn. Så tills söndag säger jag, so long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar