fredag 30 juli 2010

En dag hemma!

Idag har jag varit pyjamas klädd mer än halva dagen=), vilket har varit skönt. Har pratat med Miko, nu vet han vad som har pågått medans han varit borta, hur många ggr dom har ringt och hur dom har betett sig. Men han vet inte vad han ska tro. hmmmmm, tror man inte på den man ser som sin bästa vän? Den som man inte vill förlora? Ja, han har ju lite att tänka på. det blev en vända till mobila när jag väl hade duschat och gjort mig klar, skulle hämta ett paket och kolla på nya bikinibyxor sagt och inköpt=). Hem igen, och då kom Christer och satte upp min fläkt, attans vad svalt jag kan få det nu i mitt storarum, Tack Christer! Sen när jag sitter här och gör mest ingenting, ringer telefonen och det är ett nummer jag inte sett på väldans länge. det var min dagmammas dotter som ringde och sa att pappa hade dött(nä, det är inte min pappa men när jag var liten kallade jag honom för pappa). Jag som tänkte på honom häromdagen, att jag får inte glömma hans adress när jag åker på måndag och nu är han död. Han dog ikväll! Stackars dig S, nu är du ensam, jag kan inte förställa mig hur det känns. Hoppas det dröjer innan jag är där. Mina tankar är hos dig och du vet du kan ringa när du vill!
Nu ska jag i säng, mitt hjärta känns tungt av saknad av en älskad man, men jag kommer alltid minnas honom som min "pappa".
Bevara kärleken och berätta för dom du älskar att dom är speciella!
So looong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar