måndag 26 juli 2010

Kalasdax!

Idag har jag haft kalas för Oscar, han fyller 12 år på tisdag. Tänk vad tiden går fort! och tänk vad han har bott in sig=). Här är det han som är herren på täppan! Det var jag, Miko, mamma, M & P som firade honom och presenterna var många.
Kattmat, sand, godis, leksaker och en resväska han kan ha när han sover borta=). Han kollade läget lite snabbt och verkar nöjd=).
Denna väska ska med till mamma på söndag när han sen ska bo där en vecka för jag ska på semester (ja, det ska han med).

Igår var det grillfest i Klagshamn hos Pia, attans trevligt. En del badade vi andra hoppade över det. God mat, massor av dricka och ett väldans trevligt sällskap. Bara synd vi inte träffas oftare allihopa. Men det går ju att ändra på bara viljan finns så. Buss dit och hem, smidigt och billigt.
Nu ska jag i säng, kalaset tog min krafter=).
Så tills nästa gång säger jag/ vi so looooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar