fredag 16 juli 2010

Semester!

Min nya telefon! Aldrig trodde jag att jag skulle gilla den så mycket! Idag flyttades mitt nummer över till den och den gamla är nerpackad och undan plockad=). Dom hade rätt, den är lättanvänd, till och med jag klarar av den=).
Semester, ett väldans skönt ord och tillstånd, har inte gjort nåt vettigt alls dessa 2 dagar och det har varit skönt. Men nu börjar mitt umgänge oxå gå på semester så då började hända saker. Idag har det varit ett besök på Telenor, där vi fixade med Miko´s telefon, handlade tillbehör och mamma försåg sig med ny telefon och nytt abonnemang. Så nu är vi alla glada som lärkor=).
Imorgon hoppas jag på fint väder för jag vill grilla på kvällen och förhoppningsvis tittar Christer upp och hjälper mig med att sätta upp min takfläkt. Så man kan få ett uns svalare här hemma.
Nu tackar jag för mig i kväll och kanske kan jag snart blogga från min telefon med.
So loooooooooooong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar