söndag 11 juli 2010

Så var det slut....

... för denna gången. Har nu sett hela säsong 12 av DALLAS och väntar glatt på nästa men den kommer inte förrän i slutet av September. Men nu är det snart semester och då har man ändå inte tid med tv tittande. Har börjat lite smått med min iPhone idag. Lagt in namn, telefonnummer mm. Ja, det är kul att leka=). Men det är ju inte det lättaste med all teknik, kanske har jag tagit mig vatten över huvudet. eller inte kanske förresten, det har jag=) men jag har hela semestern på mig att klura med den. Denna natten börjar gå mot sitt slut och ingen är gladare än jag för inatt har mina "vänner" hållt på som besatta. Undrar vad dom får utav detta mer än att jag blir sur och irriterad på Miko, men det lider ju inte dom av, hmmm. Kanske ska jag göra som Miko säger och inte bry mig, men det är lättare sagt än gjort. När jag kommer hem stängs ialla fall telefonerna av så man kan sova gott(så gott det går) i denna värmen.
Så njut av solen, vi vet inte hur länge den stannar!
So looooong....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar