onsdag 21 oktober 2009

Dessa datorer!


Sitter här vid min laptop, har ju lämnat bort min stationära. Ska ha en mindre låda, Har det blivit ett "mode" där med? Hade en fin innan, en röd och svart (den översta bilden) men eftersom jag har min söta katt som är överallt och ingenstans, därför får jag ha den på mitt skrivbord och då tycker jag den är för stor så nu har det letats och kollats runt efter en mindre. Men den ska vara fin med, den ska matcha mig=). Till slut hittade jag denna lilla fina svarta, inget som lyser vackert men svart funkar.
Nu väntar jag bara på att den ska bli klar, vill ju ha den. men eftersom jag jobbar denna veckan blir det inte så mycket datortid ändå. men jag kan ju inte spela på min laptop, så det blir inget spel heller=).
Min vecka flyter bara på, gör inget vettig när jag är hemma, bara väntar på att få gå till jobb. Hur lät det? Är det det jag längtar till? Men det är ju ganska lugnt där, förhoppningsvis
nu ska jag snart göra mig redo för jobbet, men Johnny ringde och han är pratsugen(som alltid). Måste ju ringa Ulrika med, det lovade jag. Nu ska jag avsluta med Johhny, duscha och sen ska jag ge Ulrika min tid innan jobb=). Så tills nästa gång, so long och klä er varmt, vintern är på ingång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar