måndag 26 oktober 2009

Stänger IKEA idag??!!

Här kommer lite söta kort på min söta söta Oscar, ingen kan ligga som honom=)!



Var på "nya" Ikea idag med Miko, skulle handla en hylla och skulle ha en bänk till köket. Ut i regnet och mötes vid bilen efter jag slängt miljösopor. Kan jag få bevis på att dom inte körs till samma ställe sen när jag har sorterat dom? Åter till IKEA turen, kom dit jättemånga bilar på parkeringen men vi hittade en under tak, skönt då slapp man gå i regnet med alla varor. Kommer in på Ikea, då är där en massa jippon nu när det är ny öppnat. MEN!!! Alla dessa människor! Dom handlade som om det stängde idag och aldrig mer skulle öppna, sen följde pilarna i golvet slaviskt, vad du än gör så vik inte av!! Stannade en stannade alla som gick efter, Men hallå, liksom! Det är Ikea, samma varor till samma pris bara ny adress och större! Men man skulle kunna tro att det var sista leveransen av allt för dom bunkrade upp. Vi fick ialla fall tag på vad vi skulle ha sen bar det hemåt igen, skönt! Christer kom och kollade om eluttag som det nu har visat sig att jag inte behöver, så nu ska jag tbx med min hylla. Satte ihop mitt rullbord, jag köpte med ett, fick bort lite från diskbänken vilket var skönt, där var massor. Sen var mamma här, vi käkade ihop, trist att äta ensam. Nu är det beställt, vad kommer jag berätta senare, en del vet vad andra inte=). Kvällen har varit mys, legat i soffan och kollat tv och pratat i telefon. Nu ska jag skicka över lite fotot till Johnny och ett till Miko, sen blir det lite tv och spel innan sängen kallar=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar