fredag 9 oktober 2009

Torsdagnatt!

Så nu närmar sig helgen med stormsteg och jag ska jobba, stackars mig. Hahahahaha, nä jobbar ju bara en natt denna helgen. Har ju bytat bort lördagen eftersom Johnny ska ha sin 45-års fest då. Känner inte riktigt för det men det är ju oftast då man får som roligast. Idag har det bara varit en sån där latdag, man gör inget vettigt känns det som. Men jag kom ialla fall ner och fick pantat mina flaskor, träffade mamma och det blev en sväng på mobilia. Köpte mig en sån där spikkudde, det skulle vara bra mot huvudvärk och spänd nacke, och det var riktigt skönt att ligga på den. Ialla fall efter en stund=). Men det släppte i nacken och det var ju skönt. Sen hem och vattnade mina blommor och det gillade dom. Mamma har varit här och ätit middag ikväll, en supergod kyckling gryta och ris. Sen har det slöats framför tv:n, det var ju lyxfällan ikväll och det gillar jag. Tragiskt hur det kan bli för en del, det är nog lätt hänt. Har faktiskt inte spelat så mycket idag, tänka sig. Men nu blir det nog en runda med Miko, lagom tills man borde sova.

Så jag säger:
So long alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar