fredag 2 oktober 2009

Äntligen.....



Och det är jäkligt skönt! För nu är jag ledig en hel dag, jippie! Ska jobba i helgen, har gjort turbyte så nu är det dags att göra rätt för mig.
Nu sitter jag här och väntar på Miko, vi ska cykla ner till stan i det fina höstvädret, man kan inte bara vara inne då. Vi ska till Pia imorgon kväll, hon har fyllt år så det ska köpas en present eller två. Får se vad det blir.
Är det min vanliga tur som gör sig påmind eller har jag "syndat". För jag tycker mig börja ha ont i min galla igen. Eller är det bara som jag inbillar mig? Kan skitet vara på väg tillbaka eller avtar det om jag äter bättre? Det är nästan så jag längtar tills den är borta!
Nog svamlat om det. Hoppas ni har haft en bra vecka, jag har ju jobbat mina nätter, men attans vad fort det går. Veckorna bara flyger bort. Och äntligen är det höst! Man har en andledning att sitta hemma på kvällarna när det är mörkt och kallt. Man kan tända ljus och kolla filmerna man velat se hela våren och sommaren. Men nu jäklar ska det tittas i flera månader=). Nu ska jag fortsätta sitta och vänta på Miko, för han blir ju aldrig klar=).
So long....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar