måndag 5 oktober 2009

Sängen kallar....

.... men jag har ju lovar att skriva innan jag lägger mig. Nu har man jobbat klart före denna gång och är ledig i fleeeera dagar vilket ska bli skönt! Jobbet har varit bra, mysigt, kul och lugnt. Igår kväll var det kalas hos Pia, hon har ju fyllt år. Så det var bara hem (cyklandes i stormen) vila en stund och sen göra sig vackrare. Och när vi skulle åka hade busset precis gått så det blev taxi dit, vilket var ganska skönt. Men vi började hos Pia, där vi åt och drack för att sedan göra stan, vi skulle på hellnight, men vi hade ju olika åsikter om var det var, jag sa Adelgatan och Pia sa Amiralen, men det var hennes dag så vi lyssnade på henne, men jag hade rätt så jag skulle stått på mig. Det slutade ialla fall med att vi åkte hem till mig, där vi groggade lite och spelade "intim" ett spel där man får reda på saker om sin partner, sina vänner mm. Riktigt kul. Idag har jag jobbat kväll, vi hade film kväll och det var riktigt mysigt, det är uppskattat- Sen hämtade Miko mig och vi köpte pizza för att äta det till filmen (hunting in Connecticut) jag lånat av Camilla. Och Camilla, du ljög!!! Den var läskig hela tiden, hmmmm.
Nu har det spelat ett par timmar och ja jag är tokig, men det bjuder jag på=).
Nu ska jag ialla fall i säng så nattinatti och so long!

1 kommentar:

  1. Förlåt!!! Men jag tyckte att den blev mindre läskig mot slutet. /Camilla

    SvaraRadera