måndag 12 oktober 2009

Ja, inte fan är man 20 längre!

I lördags var det ju 45- års fest hos Johnny. Som vanligt sov jag för lite efter att ha jobbat natt, men man lever bara en gång. Resultatet blev ju att jag blev full, jag verkligen full. Kan inte minnas när det hände sist så det var ju ett tag sedan. Men det var trevligt och kul hade jag. Han bjöd på god mat och massa dricka (han kan bara han vill).
Här är jag på väg till honom, ingen annan fotar mig så jag får göra det själv(som vanligt).
Ingen skönsång, men ialla fall present överlämnande. Tänka sig, vi var inte sist ialla fall.
Här är han, födelsedagsgrisen. Tröjan var en present från sönerna.
Av oss(mig, Miko, Pia och Jörgen) fick han blommor och present kort. Det var ju det han önskade sig, så vem är vi att inte uppfylla det.
Ju mer vin desto sämre foto, men här är ialla fall Jörgen och Johnny.

Som sagt man är inte 20 längre och söndagen var inte så pigg, när jag vaknade låg alla kläder i badrummet, jag minns inte at jag tog av mig där. Men men, kom ialla fall ner och handla för att sen hem och vila. Dagen var bara inget, sunkig middag från Burger King. Men så kom Ulrika med en god kladdkaka, det smakade fint. Sen kollades det lite nöjesmassakern och Sen kom André och fikade och pratade på bort en stund, alltid trevligt. Halv 12 låg jag i sängen igen för idag har jag och Camilla varit på seminarium och utvecklingsstörning och demens, första halvan var seeeeeeg, men det är igenkännande det dom pratar om. Eftermiddagen gick fort för hon var kul som pratade då. Sen var det hem och fixa lite, busa med katten sova en stund och kolla Svenska Hollywood fruar. Är det det livet dom strävade efter? Att bete sig som idioter i tv? Då är jag nog hellre den enkla vårdare jag är som bor i min lilla trivsamma lgh.
Nu ska jag googla lite innan sängen kallar. så nattinatti och so long tills nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Ja det ser ju att at ha varit ett revligt fördelsedagsfirande. Önskar dig eb fin vecka!

    SvaraRadera
  2. du ser inte en dag ut över 20, dricker du konserveringsmedel? lika fin nu som då. ha en skön dag. kramisar

    SvaraRadera