lördag 24 oktober 2009

Hemmalördag!

Idag har jag bara varit en snabbis, ganska skönt att bara vara hemma. Miko var här så vi fick klippt till hans nagel, nu verkar det som det ska bli bra. Efter det blev det en tur till onoff, jag ville ha ett nytt spel till mitt nintendo, det blev pandoras ask, så det har det spelats ikväll. Miko köpte sin efterlängtade esspressomaskin, så nu är det det ska drickas kaffe=). var hos han en sväng, det är inte ofta vi är det. Men det ska jag minsann ändra på=). Väl hemma igen åkte jamasen på och det har busats med Oscar, ätits varma mackor och sen har det pratats i tlefon med alla möjliga känns det som men det vara bara med 4 olika, Ulrika, mamma, Johnny och André. Han håller ju på att packa för nästa helg flyttar han, han har köpt hus. Helt ensam vilket gör honom till min hjälte=)! Men som han säger det funkar det inte med ekonomin som det har räknats ut att det ska göra får han ju sälja igen. Nu ska jag ialla fall stänga ner min dator lägga mig till rätta i soffan och kolla på Bolt, hoppas bara den är rolig, Sen blir det nog lite Dallas med. Så hoppas er lördag har varit lika mysig som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar