torsdag 29 oktober 2009

Nu har man haft sina "egen" dagar...

... och skönt har det varit. Började ju med att jag fixade naglarna och igår var jag på fotvård, attans vad skönt det är. Man går som på moln därifrån, kan inte tipsa om henne vet inte vad hennes salong heter men be gärna om numret. Och idag har har jag varit och klippt och slingat mig. Men först var det handledning på jobb och ja det var väl så där, man måste ju tyckas likadant(enligt en i gruppen). Så det kändes som det inte var lönt att säga så mycket för när man väl sa nåt var det fel, ja hur det nu kan vara så. Men men, jag tycker ialla fall som jag vill och står för det! Sen cyklades det hem igen trött och hungrig fick Miko och Oscar sig en släng av mitt dåliga humör men med lite mat i magen blev det bättre och vi spelade en stund innan det var dax att klippas.
Jag tror min katt håller på att bli tokig=), han busar springer och leker som en liten unge. Jag ska väl vara glad så länge han är pigg.
Ikväll var jag och Pia och såg This is it med Michael Jackson. En bra film, men det var väl mer en dokumentär. Men det var mycket känslor som kom fram. Tänk han har funnits i mitt "musik"liv så länge jag kan minnas, hans skivor har jag spelat dag som natt under min uppväxt och gör fortfarande. Och när jag såg filmen kunde jag inte riktigt fatta att han är död, han var ju så full i energi, glad, skrattande och djävligt musikbegåvad. Alla som var med i hans "team" inför dom kommande konserterna, dansare mm var stolta och glada över att få jobba med en sån stor artist- The King of pop! Jag är stolt över att han funnits med under min uppväxt, har många minnen till hans låtar. Nu ska jag lägga mig och ikväll ska jag somna till MJ!


Love is Life(som min ungdomsidol sa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar