lördag 10 oktober 2009

Igår var det fredag men nu är det lördag!

Vilken härlig dag det var, den där fredagen. Fint väder och uteaktiviteter=). Hade ju sovmorgon eftersom det blev spelande på natten, men vad hade man räknat med. Kom ialla fall iväg på det vi skulle. Hämtade min gudfadern film och möte sen Miko vid bilen för att åka och fixa Johnnys present sen blev det en sväng inom IKEA, attans vad tomt där var. Men jag fick ialla fall min vask till köket som jag skulle ha, så nu ska den bara bytas. Blev en del andra fynd med, men dom säger att den stora rean kommer efter flytten, ja vi får se. sen hem och fikade, fixade med Miko´s nagel, spelade lite innan det var dags för vila inför nattens arbete- så man kan hålla sig vaken hela natten. hade ju en sån himla tur att DALLAS säsong 11 har kommit- jippie för mig=).
nu har jag nåt att tittat på. Nu ska jag ialla fall cykla hem och sova för ikväll är det 45- års kalas hos Johnny.
So long alla ni tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar