fredag 16 oktober 2009

Timbank, stan och sen favvisprogrammet!


Idag har jag jobbat timbank, det var lagom kul att gå ut halv 7 för att cykla till jobb. Det var 0 grader och iskallt. Det gjorde ont i pannan av köld. Min enda tanke varför mössa och långkalsonger hade INTE varit fel. Menmen, jag härdade ut. dagen har flutit på fint, alla har varit på gott humör, en del mer än andra=). Efter jobb träffade jag Pia i stan, hon ville ha smakråd. Hon har ju jobbat 25 år i kommunen och ska nu få en tackgåva, det är egentligen en guldklocka men det vill hon inte så, hon valde en ring i stället, jättefin var den. Sen blev det en runda in på kappalh där det köptes en ny mössa och varmare vantar, för att sen köpa ett cerat till mina väldigt narriga läppar. Middag intogs på pizza hut, gott och mättande. Har halva pizzan med mig hem och är fortfarande mätt=). En sväng inom triangeln sen cyklades det hem på med pyjamasen. La mig i soffan och ringde till M & P, dom hade fått paketet idag. Jag har gjort en fotobok till dom, som dom inte visste och ännu roligare var att jag skickade den med posten så detblev en riktig överraskning Dom blev ialla fall jätteglada. Nerbäddad i soffan, pyjamasklädd under en filt kolladejag på lyxfällan, gillar verkligen det programmet. Är det för att det går dåligt för andra? Så man kan fråga sig hur dom hamnade där? Jaja, kul är det ialla fall. Trots attjag varit uppe sen halv 6 känner jag mig inte så trött, men jag borde väl lägga mig ändå. Har pratat med Camilla en låååång stund nu ikväll, hon jobbar ju inatt. Då brukar det bli så=).
Nu ska ialla fall tänderna borstas innan det spelas en stund, men tills nästa gång: Klä er varmt, annars fryser ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar