tisdag 13 oktober 2009

Svininfluensan? Nä, tack!

I dag, var det min tur att få vaccinera mig, och ja jag har gjort det. Tankarna kring det har varit många ska jag ska jag inte? Men jag kom ialla fram till att jag skulle göra det, med tanke på vad jag jobbar med och att jag ska in och bli opererad, gallblåsan ska ju bort. Snacka om att det gick snabbt, tror det tog allt som allt 5 min från det jag låste min cykel utanför tills jag låste upp den igen. Efter det blev det en tur på stan, skulle ju handla pyttesmåskruvar=), så det blev Claes Olsson som blev målet. Skruvar handlades men även en termometer så jag kan se om jag kommer frysa när jag går ut. Sen cyklades det hemåt, skurade under badkaret och gjorde rent i brunnen skruvade lampor i tv- bänken bakom tv:n (ursnyggt & mysigt sken) , bjöd mamma på(spagetti & köttfärssås), sen åkte pyjamasen på och nu sitter jag i soffan med laptopen i knät. Tänkte se CSI och kanske spela en runda, vi får se om jag orkar eller om jag ringer till Miko och säger att sängen kallade.
så till senare, so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar