tisdag 6 oktober 2009

Ledig!

Idag har jag varit leeedig!, Det har varit superskönt. Har knappt gjort nåt vettigt känns det som men det kan vara skönt det med. Har ialla fall varit hos doktorn och fått nya recept och pratat svininfluensan. Är man i riskgruppen? Nä, det tyckte hon inte jag var, men med tanke på vad jag jobbar med tyckte hon ändå jag skulle vaccinera mig. Så det blir nog det, vi får se. Stannade även till vid Pia´s jobb så hon kom ner en snabbis och pratade lite. Nu ikväll har det mest inte gjort nåt alls, fixat mamma´s present och en överraskning till M & P. Sen har det klippts namn skyltar ska ju till Halmstad imorgon på Serveradagarna, det ska bli kul. Ska lägga mig snart klockan ringer ju halv 7 och man vill ju inte vara som en zombie hela dagen imorgon. Så jag berättar mer imorgon om halmstaddagen, till dess.... ha de´god cykelsnood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar