onsdag 18 mars 2009

Äntligen....


Känns det som man ska säga. Solen har varit framme i 2 dagar och det har gjort underverk känns det som. Jag känner mig gladare och faktiskt lite piggare. Behövdes det inte mer? Detta är fördelen med att jobba dag, man får se när ljuset kommer tillbaka och det är underbart, annars är det så när man jobbar natt att helt plötsligt är det där och jag har sovit mig igenom det. Men inte denna våren då är jag med och allergin får en riktig språngmarsch- underbart när ögon och näsa rinner hela tiden=)!
Idag har jag jobbat timbankstid, det känns som om jag bara jobbar och jobbar men ändå ligger på minustid, det rättar säkert till sig i slutändan men ändå. Inga större problem med cykelturen till jobb, den gick smärtfritt både dit och hem så jag kan inte klaga Men jag stannade till och handlade på vägen hem och då jag en kändis, ja inte vilken kändis som helst utan Ola Salo, han är bara söt på ett så där förrvirrat sätt. Nu ska jag lyssna på the Ark och sjunga falskt, det är en av mina dolda talanger.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar