lördag 14 mars 2009

Trött!


Fattar inte hur man kan vara så jäkla trött som jag är. Jag tycker jag sover lagom många timmar äter mina vitaminer, men inget hjälper känns det som! Är det sol och värme som behövs? I går fick vi ju känna av vintern igen och det var ju lagom kul!!! Var helt vit när jag kom hem från jobb, men cyklade det gjorde jag!

Ikväll var jag och en kompis på media markt, en affär jag verkligen INTE gillar. Dom är inte ett dugg serviceinriktade. Och är personal som jobbar kompetent till det jobb dom har? Det känns i alla fall inte så! Han har köpt en sådan där DraughtMaster och när den skulle andvändas första gången funka den inte så vi åkte dit med och dom skicka in den för det var deras policy för att vi 20 dagar senare ska dit och hämta ut en ny! som sagt, vet dom vad dom gör? Jag har handlat där en gång och det var båda första och sista gången, då betalar jag hellre lite mer och får den service jag behöver. Nu ska jag göra som min älskling- katten och gå och lägga mig, måste ju vara pigg imorgon när vi ska testa den nya DraughtMaster:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar