söndag 1 mars 2009

Är det jag som är tokig, eller??

Om ni läst mina tidigare inlägg så vet ni att jag blir ihjäl ringd på nätterna av ett par galningar som vill att jag ska bli galen. Inte nog med det nu hade dom börjat skriva till mig på en sida där jag är med och ska jag svara eller anmäla dom har dom avreggat sig. Moget att våga stå för det man gör I vilket fall som helst kan dom få ner mitt självförtroende på noll på ingen tid alls och det känns jävligt trist att vara deppig och sur hela dagarna när dom som känner mig vet att det inte ligger för mig egentligen. Men hur länge orkar man???? Det finns inget att göra eftersom inga direkta hot kommer utan bara en undermening med det hela. Ska dom få bestämma vem jag ska vara med, vem som jag får tycka om och vara tillsammans med??? Får dom bestämma hur man ska vara och vad man ska göra???? Mitt svar är NÄÄÄ, men ändå låter jag dom göra det, det jag gillar minst- få mig att må dåligt!!!! Det som är jobbigt är man känner sig ensam i allt detta och att ingen förstår fast jag vet att det finns fler där ute som är utsatta av dom. Vad gjorde vi för fel???? Förlåt att jag kom till att älska den som tydligen var förbjudet för mig men det är ju slut mellan oss, vi är bara vänner, iofs riktigt jäkla bra vänner. Får vi vara det?

3 kommentarer:

  1. Säg till om du skall ha hjälp med något?
    Skall jag nita någon? hälsningar från den icke kända svägerskan

    SvaraRadera
  2. Vad är det för jävla idioter som håller på o ringer...
    Man kan ju bli störd av mindre så förstår att det är jobbigt...
    Håller tummarna att dom ger sej snart då... Annars kan du ju överta Jonas favvosyssla o anmäla dom...

    Kram lillasyster

    SvaraRadera
  3. troligtvis en nära vän som är avis på att du har haft han som kille o sedan kan vara vän med honom. Tror att denna person ser dig som ett hinder till att få honom. Troligtvis en tjej med mycket dåligt självförtroende.

    SvaraRadera