söndag 22 mars 2009

Man kanske ska skulle lägga sig....


Sitter här och kollar runt lite på Internet, men borde egentligen lägga mig för annars sover jag bort halva dagen imorgon sen är man i den onda cirkeln Men, jag ska ju vara uppe sent imorgonatt, vill ju se reprisen på Lost, missade det i tisdags då jag trodde det var på onsdagen, hmmm. En verkligen hemma dag, kom nog inte ur pyjamasen förrän vid 15- tiden. tråkig man är då, lyckliga dom som aktiverar sig på sina lediga dagar=). Jag kom i alla fall ut på en liten cykeltur till affären sen hem och spelade lite. Sen gick jag bort till M, vi skulle äta och kolla film, det blev hemmapizza och öl och 2 filmer- The Kingdom och Bowling for Columbine, ja Amerika är dubbelmoralens land och inte helt genomtänkta verkar deras uttalande alltid vara. Hur har dom kommit så lång i världen? Hur kan det vara ett land många ser upp till? Det verkar finnas så mycket ondska där? Och i vissa fall verkar det försvaras! Det finns delstater som har lag på att man ska ha vapen hemma! Hur tänker man då? "Jo, för man ska kunna försvara sig mot brott. Man ringer ju polisen för dom har vapen!", sa någon i filmen som blev intervjuad. Ja, kanske är det så. Men är det som Michael Moore säger, är Amerikanarna världens räddaste folk? Med denna fråga drar jag mig mot sängen, måste vara pigg imorgon då jag ska till Kävlinge och hälsa på ett par kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar