söndag 8 mars 2009

Presenten!

Här är den, Silverrävens present! Ett hostande askfat. Är det vad man önskar sig som rökare ? =)

Lite glad blev hon i alla fall, hon fick ett värme ljuskoppar med. Det har varit en ganska lugn helg annars om man bortser från nattringande och skrivterrorn, men på nåt sätt vänjer man sig att alltid vara sur och irriterad, misstänksam mot alla andra som skriver till en. För varför skulle det finnas någon som vill mig gott? Men jag har i alla fall riktigt bra vänner IRL och det är det viktigaste sen kan dom hoppa och skita dom som mig ont!

Nu ska jag berätta lite kuligheter istället. Vi var ju på kalas hos Silverräven igår när jag slutat jobba, hon bjöd på supergod mat och kalastårta även en del alkoholhaltiga drycker men eftersom jag hade stigit upp halv 6 tog jag det lite lugnt med det. Men ändå cyklade jag och ramla när vi skulle hem, fyyyy vad det är pinsamt! Där låg jag på marken och skrattade så tårarna rann menlite ont hade jag när jag vaknade idag, ett blåmärke på skenbenet och ömma handflator så det blev bussen till jobb idag. Bussåkande och jag hör nog inte ihop har jag förstått mer och mer för ikväll körde busschauffören fel, han glömde svänga!!! Hallå liksom, hur många ggr under kvällen har han kört den rundan? Men jag kom hem i alla fall, bara 10 min. senare än vad jag skulle. Det kunde ha varit värre. Men jag fick ett kärleksfullt mottagande av min Oscar när jag kom hem så lite saknad var man ju. Så innan kvällen avslutas ska jag äta ett äpple(för det har doktorn sagt är bra) sen kallar sängen för det är ju jobb imorgon med. Tills vi hörs igen..... Ha det supernice!!

3 kommentarer:

  1. ja säger då det, hur klantig får man bli? köp bil så slipper du ramla. hihi

    SvaraRadera
  2. ...ta då oxo körkort !!! för vår allas säkerhet (se hur det gick med cyklingen...)
    Ha det bäst vännen

    SvaraRadera
  3. du får in på min blogg och tävla lite. kram ps håller med om körkortet, det blir nog bäst. kramis igen

    SvaraRadera