tisdag 31 mars 2009

En sköööön dag!


Här har ni mig, en sen natt för ett par år sedan hos min pappa och hans fru!
Idag har det var en utvilad och smärtfri dag, riktigt skönt! Tvättade undan sen
kom en kompis upp en sväng och kollade min dator eftersom jag inte fick rätt på ljudet på
mina fotofilmer. Men nu ska det med funka=)! Sen tog jag en tur på cykeln och handlade lite blommor till köket, pensionärsblommor som Oscar kan äta på, så är vi båda nöjda, jag har det fint och han nåt att tugga på. Sen kom M upp, vi käkade och såg klart filmen, som jag inte orkade igår. Sen satte jag mig, här ringde min förrvirrade M på skype och hon fattade noll men sen fick hon kläm på det=). Nu ska det plockas ihop för morgondagens arbete, bre smörgåsar, spela lite innan det är dags för sängen och LOST. Och räkan jag har svarat dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar