torsdag 26 mars 2009

Blogberonde!


Jag har kommit på mig att vara blog beronde, jag letar och läser blogar varje dag. Och det är hur kul som helst, oftast är det glada vardagliga saker om ingenting men en del är väldigt sorgliga. mina "favvis" bloggar har jag ju på min sida som man kan klicka sig till dom följer jag varje dag, andra bara lite då och men läser gör jag var dag!

Nu jobbas det timbank, fyy vad jag är trött man har ju kommit ur det här lite med sovandet på dagen så tur det bara är en natt. Var inne om på jobb under dagen, möte med syninspektörerna. Mycket att tänka på när någon blir synskadad/ blind. Men jag får nog ge oss beröm ändå för mycket dom tipsade om gör vi redan och det kändes bra, men sen kan man ju alltid bli bättre!

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och kolla Arn(andra filmen) sa nog någon tidigare att jag skulle göra det men somnade ifrån så inatt gäller det!

Hoppas alla ni som fått sova inatt sov gott, det ska jag göra när jag kommer hem!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar