söndag 1 mars 2009

Mätt, glad och jäkligt trött

Efter en lång och skön dag sitter jag här, dagen tillbringades mest ute känns det som eller jag var i alla fall inte hemma. Ikväll hadejag lite kompisar på spelkväll, det var supernice, men det känns som vi åt hela tiden. Kanske vi gjorde vi det med, men men så dags att tänka på det nu när man sitter här mätt som bara den. Jag är glad att jag hardom vännerna jag har, enkla, glada, roliga är jäkligt pålitliga, man vet var dom finns när man behöver dom. Men är det inte så vänskap ska vara? Jag sa innan när vi satt här och prata om allt och ingenting, jag har hellre få nära vänner än många ytliga. Är det för man har kommit upp i en viss ålder eller är det en mognadsak?
Var på apoteket igår och hämtade ett donationskort, det är kanske dags att ställning? Men det känns som det är mycket som spelar inte och inget beslut man bara fattar utan att ha tänkt igenom det.Ska man eller ska man inte? Jag sover på det inatt och ser om jag vaknar klokare i morgon=). Nu ska jag i alla fall i säng ska hjälpa en kompis att flytta imorgon, det blir bara en snabbrunda på spelet! Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar