söndag 15 mars 2009

Detta hemska program!!


Idag var det dags att kolla på det- melodifestivalen! Jag gillar det verkligen inte, aldrig rätt låt som vinner. Årets bästa var Heat, det andra lät ju likadant. Är detta det bästa vi kan skicka, tycker jag vi ska stanna hemma. Menmen, kvällen hade något gott med sig, taco och kall öl! ja, från DraughtMaster:n, tänka sig. Den funkade och kallt och gott var det med! Fyyy, vad det är tråkigt att jobba dagtid man kan ju inte slappna av när det är helg man kan inte vara uppe för sent på lördagskvällen då sover man för länge på söndag för då kommer man inte i säng på kvällen och kommer inte upp på måndagsmorgonen eller man är i alla fall jäkligt trött när klockan ringer. Det är en ond cirkel, en hemsk sådan! Då är det bättre när jag jobbar natt, jag ställer aldrig min klocka och kan vara uppe hur sen jag vill varje kväll. Imorgon hoppas jag på fint väder, måste ut och röra på mig kan inte sitta inne hela dagen det gjorde jag ju idag och fan vad dåligt samvete jag får, vädret är ok och jag sitter inne. Skärpning, fido!
nu ska jag spela en runda, har ju gått vidare en nivå sen är det sängen som kallar så jag kommer upp i tid osv. =)

2 kommentarer:

  1. Vad är det du spelar då? Har ju tänkt fråga flera ggr men glömmer det jämt...

    SvaraRadera
  2. har en tävling som kanske passar din "galne katt"
    ha en myspys söndag. kram cilla

    SvaraRadera