måndag 2 mars 2009

En sån där dag ni vet....

Min katt & Jag!!

Idag har det varit en sån där dag när man inte riktigt vill vakna, kanske det var vädret det har ju regnat nästan hela dagen. Men det fick inte stoppa mig, jag var ute en sväng ändå, det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder sägs det. Inatt har mina "vänner" bara ringt 14 ggr, fattar dom inte att jag stänger av telefonen??? Och 2 mindre roliga meddelande skickade dom, men jag ska inte låta dom trycka ner mig eller i alla fall försöka låta bli att deppa pga dom. Det finns så mycket annat man kan ha kul åt. Idag var min vicevärd här för att "lära" mig hur man släpper in folk i porten med hjälp av porttelefonen, för vi har ju ingen kod längre, det är inte bra att ha säger han. Ja, hur nu detta med nuddisar ska funka alltid´d, vi har ju redan fått pröva på det vid strömavbrott. Nu ska jag lägga mig och kolla tv, för imorgon är det jobba som gäller och helgledigheten är över för denna gången den gick lika fort som den brukar. Hoppas ni känner er piggare än vad jag har gjort idag för det hoppas jag göra imorgon, ha det toppen så länge.....

1 kommentar:

  1. nu får du rycka upp dig, skit i alla idioter som är avundsjuka på dig, leta upp den vanliga glada Fido och njut av att du har folk som gärna vill ha ditt liv så gärna. de kan hoppa upp och......
    de vågar ju inte ens berätta vem de är. kram på dig

    SvaraRadera