fredag 27 mars 2009

När blir man kärring???

Bara synd man ska jobba!
Igår när jag cyklade till mitt jobb så genade jag på trottoaren(ja jag vet att man inte får cykla där), så kommer där 2 kvinnor i åldern 35- 45. Den ene blir helt galen och börjar gala om att man inte får cykla där, snäll som jag är stannar jag och svarar henne trevligt i början, förlåt jag brukar inte göra det, här var ju ingen när jag kom men hon ger sig inte(väninnan tittar på henne som om hon är tokig) fattar du inte du kunde ha cyklat på mig! Jag var inte ens i närheten, svarar jag. Men du du kunde ha varit sa hon, Då svarar jag mindre trevligt, kom ihåg det till vintern närt du går på cykelbana för det är där dom har sandat/ saltat och inte på trottoaren och sen trodde jag du var för ung för att vara en kärring!!! Hennes väninnan börjar skratta och det gjorde henne mindre glad, men jag cyklar i alla fall leende där ifrån och idag ska jag minsann cykla där igen bara för att retas!=)
Ringde mitt sista samtal till räkan idag, för jag får ju ändå reda på allt i hennes liv på hennes blogg så varför ringa!
Hahahaha, mina "kära" natterrorister har luktat sig själv i rumpan nu!! För nu har jag polisanmält dom och på måndag får dom ett glatt brev från polisen! Ajabaja flickor så får man inte göra, hahahahaha!
Denna helgen blir nog riktigt bra=) Nu ska jag göra mig vackrare sen ska det jobbas, so long mina vänner!!

1 kommentar:

  1. hejsan lilla svägerskan, du får komma in på min blogg och vara med och tävla. jag vann en tävling idag så jag är jättestolt. hoppas att allt är bra med dig. kramis

    SvaraRadera