onsdag 4 mars 2009

Glad gladare galdast eller fido!!


Idag är en så där riktigt glad dag, man bara ler men vet inte åt vad. Kanske är det för det har varit vår i luften, kanske för man har en massa människor som bryr sig och tycker om mig för den jag är. Idag har dom inte skrivit till mig bara ringt 37 ggr på mobilen, och dom säger att jag är knäpp, hahahahahahaha. Det kan jag leva med! Tog fram mina solglasögon idag, första gången detta året, det är en viss känsla när behöver använda dom första gången. Jag har ju införskaffat mig ett par riktigt coola pilotglasögon, bara synd det inte är spegelglas i dom annars är jag en glad användare av stora fula glasögon, värre desto bättre!

Satt och kolla i min dator efter foto att lägga ut, men tragiskt nog finns det mest bara kort på katten och han har ni ju inte sett=). Jag får väl sätta mig en dag/ kväll och lägga in lite gamla kort så man har nåt att skratta åt.

Idag köpte jag silverrävens present, jag kan inte berätta vad det är än för jag tror hon läser mig blogg, men jag lovar att berätta på lördag kväll och sätta in en bild på den och då kommer ni precis som jag le=)

Nu ska jag sätta mig och spela, varför bryta en vana man gillar! Sen ska jag med ett leende lägga mig och vakna upp lika solskensglad imorgon, Kramelikram på er alla!!

1 kommentar:

  1. Nämen.... baara 37 ggr.. ja det verkar ju normalt... Ja sjuka människor finns det ju gott om... Synd bara att det inte går o placera alla i en stad o sen kan dom hålla sej till varann istället, utan att dom måste va utspridda i landet dom jävlarna ;)

    Ja nån vår i luften har inte jag haft här uppe på landet iallafall... men får väl glädjas för din skull istället då..

    Kram lillasyster

    SvaraRadera