måndag 23 mars 2009

Fundersam!

Idag har varit en riktig hemma dag, har inte gjort något vettigt alls känns det som. Jo, jag tvättade ju faktiskt nu ikväll. Vaktmästaren var här för att fixa min toa, den gick inte och spola som den skulle man fick hålla på och ta av locket vicka på en manick för att vattnet skulle fyllas och det var inte en roligt första gången. Satt och kollade lite foto på eftermiddagen och hittade det från Berlinsemestern, men jag tror denna söte hälsade på oss i Hamburg. Den bara satt där och såg söt ut, ville inte hoppa vidare. När jag satt där och kollade hittade/såg jag foto på folk jag umgicks med förr. Vad har det blivit av dom och varför slutade vi umgås? Jag tror det är så att när man är "klar" med varandra släpper man den personen och man hittar andra som man behöver i sitt liv, en del blir där en kort stund andra längre och en del hela livet. Jag har ett antal personer i mitt liv jag inte kan tänka mig att vara utan. För vad är jag utan dom? Och vad är dom utan mig? Vänskap är ett litet ord som rymmer mycket. Jag tycker att vänskap är man på lika villkor Sen står man på olika avsatser i livet och man behöver olika saker men det kanske är tur för tänk om vi ville lika alltid och alltid behövde samma. Hur skulle det då vara? Som person är jag väldigt social även om jag har kommit på mig själv att gilla att bara vara med mig själv, jag är ju ganska kul att umgås med=)! Jag kan sakna det man hade förr, orken och tiden för allt kul som hände, jag var ju ute och roade mig flera ggr i veckan även om jag skulle jobba tidigt dagen efter idag åker jag hellre hem och lägger mig. Är det som jag har blivit vuxen eller är det ett tecken på att man börjar bli gammal och trist? Men nu är det snart sommar och blommar vi alla upp man vill vara ute, bada, grilla, umgås och bara njuta av livet. Nu ska jag läsa ut min bok (flyga drake) , ikväll blir det inget spelande- jag har kört fast!
So long mina vänner!

1 kommentar:

  1. Jo men visst har man trevligt med bara sig själv, man e ju ganska trevlig... lät rätt kul när du skrev det. Sov gott prinsessan. Kram drottningen

    SvaraRadera