torsdag 19 mars 2009

Vårglad!

Härligt härligt!! Äntligen har vi plusgrader och man vill bara vara ute, hoppas bara det håller till helgen då man är ledig och kan vara ute! Hitta denna fina bild, visst blir man lite glad av den! Vårblommor är alltid välkomna för då vet man att sommaren snart kommer. Har jobbat idag men inte varit där så många timmar, var på nätverksträff först, det är alltid lika kul vi är ett glatt gäng i varierande åldrar som ses en gång i månaden för att prata jobb, tips, idéer och lite stötning i det man tycker är jobbigt. " timmar går bara väldigt fort när man sitter där och pratar.
Hahahaha, idag kom det ju en Beck- film med aftonbladet,tänk så lite som ska till för att göra mig glad=). Åkte buss hem från jobb ikväll, trodde den körde fel men sen kom jag på att det kanske var avstängt där vid Värnhem eftersom det nya köpcentrat Entré har öppnat idag. Jaja, jag kom hem i alla fall, lite senare än vanligt men vad kan man göra åt det! Tack min älskade svägerska för utmärkelsen, den gladde mig! Nä, mina cybervänner nu kallar sängen så jag inte är helt "död" imorgon när klockan ringer halv 7.

Förresten, nu höll jag ju på att glömma det. När jag åkter hem hörde jag en kul låt på min mp3:are(säkert jättetöntigt med en sådan) och snäll som jag är ska jag låta er höra den här, med hjälp av lillasyster fick jag hit den till slut!

1 kommentar:

  1. du skall sätta in den på din blogg så alla ser hur duktig du är. fattar duuuu. kramis

    SvaraRadera