onsdag 11 mars 2009

Tålamod!

Ännu en dag/kväll på jobbet. Nu känner man att tålamodet inte är det största, konstigt för jag alltid sagt att på jobb har jag ett stort tålamod men inte hemma. Meeen, nu är det nya tider och allt har blivit "jobbigare" på jobb. Det kanske inte är rätt ord, det ska väl kanske vara att det blivit mer psykiskt tungt. Att där är ett par boende som bara suger all energi ur en. När man går hem så vill man bara ha tyst, inte ens mp3:aren är på när man cyklar hem(jaa, jag cyklade idag). Men jag känner ändå att detta är mitt "kall" för man får så mycket tbx. Sen är det allt omkring en, det tar ju en del med. Nu hade varit tyst ett par dagar, inga samtal och bara ett par mail. Har dom gett upp? Eller är det bara en svacka? Jaja, jag glädjs i alla fall åt lugnet. Nu ska jag lägga mig och kolla film om jag inte somnar så är det stekta gröna tomater.... som gäller.
Ha det supernice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar