onsdag 1 april 2009

Jobb jobb och åter jobb och väldigt bra vänner!


Idag har jag jobbat som det inte finns något annat att göra, något roligare liksom! Börja kl 7 på Högamölle och gick vidare till Kbg för att vara där till 21. Man behöver ingen vänner när man har ett jobb=). Men så tycker inte mina vänner, dom tycker jag är tråkig=)!

Jag har nog världens bästa vänner, då står ut med mig och mina idéer När jag gråter av magot eller av folk som är dumma mot mig, så lyssnar dom och tröstar. Jag tror på vänskap på lika villkor, man ger och man tar, sen ger och tar man olika saker för behoven är inte domsamma, men man vet att det jämnar alltid ut sig på ett eller annat sätt.
Nu har jag varit magontsfri i 2 dagar, men ändå känns det som om jag bara väntar på att det ska komma tillbaka, liksom går och känner efter hela tiden. Där jag är, är mina voltaren och alvedon det känns tryggast eller i alla fall mest smärtbedövande.
Nu ska jag i säng, måste ju vara pigg imorgon när P kommer och fikar sist vi sågs bara grät jag av smärta. Dagens bild tillägnar jag ALLA mina vänner!! So long mina vänner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar