söndag 5 april 2009

Vilken härlig dag!!


En riktig skön dag har det varit, jättevarmt i solen och man vill bara vara ute! M hade ju kommit med P in från Kävlinge han skulle jobba och vi umgicks. En behaglig dag, M kom ju redan halv 10 så vi åt frukost innan vi begav oss till mamma sen blev det en runda ner till mobilia. Lite fynd gjorde man. På kvällen kom det fler hem till mig, det åts middag på balkongen. Vi satt där enda till kl. 23, fan vad skönt, att man kan börja hålla till där igen. Det har man ju saknat! Hoppas det blir lika fint väder imorgon, ska minsann vara ute hela dagen då, cykla ner till stan och köpa glass, mums!
Var på IKEA igår med en kompis som precis har flyttat, köpte en lektunnel till min Oskiposki, han är som tokig i den, tänk att han 11 år leker som en liten unge, man kan bara älska honom! Eller? Nu ska min tokiga katt och jag lägga oss eller ialla fall jag för han springer som besatt i den prassliga tunnlen. Njut av våren, det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar