söndag 19 april 2009

Oj, så skoj man kan ha!

God morgon alla vakna! 
Så har man jobbat och varit trött men idag satte jag mig här, kollade mina gamla foto om jag hittade nåt kul och hittade detta som jag har gjort till en planchbild, lite kul va?
har varit ganska lugnt på hemma fronten, har ju jobbat. Mina kära nattvänner ringer fortfarande  och skriver mindre roliga meddelande till mig, men jag försöker att inte bry mig. 
Igår kväll var det taco, saft och filmtittning hos M, det var bara trevligt. Han kan det här med tacos=)!
M lovade spela skitgubbe med mig men så blev det inte, jag tror han är rädd för att förlora, hahahahahahaha!
Vacker som jag redan är ska jag göra mig redo för jobbet, men det kommer mera senare!
So long mina vänner!

1 kommentar:

  1. hallo ser du inte, du har fått en awards av mig plus att du måste fixa folk som röstar på dina bilder. hallo vakna, kramisar svägerskan

    SvaraRadera