onsdag 15 april 2009

Oscars favoriter!

Här har ni dom! Oscars nya favorit leksaker, hans lektunnlar. Det började med att jag köpte en på IKEA för att se om han gillade det, han är ju ändå snart 11 år och ganska lat. Han blev överlycklig och leker med den på nätterna. Mysigt, allra helst eftersom den är i prasseltyg. Och snäll som jag är eller korkad se det hur ni vill=) så hittade jag en annan på ellos, det stod inget om att den skulle prassla så den köpte jag. Nu är den hämtad och utfälld. Och ja, den prasslar! Kanske inte riktigt lika mycket som den andra men ikväll har sprungit som en galning mellan dom. Hur kommer då natten bli? Men det får han gärna göra, då vet jag att han mår bra och är lycklig! Vem behöver sova flera timmar i sträck?
Nu ska jag spela lite, min besatthet är tbx=) sen är det CSI innan det är dags att sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar