måndag 20 april 2009

Mums, idag har vi mumsat på jordgubbar!


Idag har det varit en sån där skööön dag när allt har gått vägen! Alla mina " skyddslingar" var på gott humör, så dom som var hemma på dagen har det skrattats, sjungits och tjoats med=)! Skulle ju till doktorn idag med min mage, eller för att se vad det kan vara som orsakar dom här smärtorna jag får ibland. Passade på att få mitt örat kollat med eftersom det har susat i det ett tag nu, då visade det sig attjag hade en vaxpropp, lagom mysigt, så nu är det revaxör i 3 kvällar för att sen åka och spola det på torsdag fm.
På vägen hem stannade jag till i MFF- shopen, skulle handla till min ena boende. Attans, vad fina saker dom har där, kepsarna är ursnygga! Var sen inne på COOP och handlade lite, frukt, mjölk mm. Och det blev köpt jordgubbar, mumsigt gott. Javisst, dom var från Spanien. Men EU- jord som EU- jord och jag skulle inte prata med dom. Goda var dom i alla fall, så ikväll har det ätits frukt till fikat, det blev jordgubbar äpple och banan, Sommarkänslan infann sig. Efter maten blev det några rundor skitgubbe på balkongen, jag har ju utmanat M och sagt när ska jag få vinna, ja det var ialla fall inte idag. Hoppas på bättre tur eller skicklighet nästa gång. För det kommer bli fler rundor. Nu ska jag ta fetvadd och revaxör med till sängen.




Så nu hoppas jag att lossnar så jag slipper suset, trodde jag höll på att bli både tokig och döv. Menmen, det fanns bot på det med.
Nattinatti alla nattrumlare!

1 kommentar:

  1. På stadion och så hälsade du inte på?... *L*

    SvaraRadera