söndag 12 april 2009

Påskafton!


Jag ser mig som lyckligt lottad! För min familj är stor, och till min familj räknar jag inte bara oss infödda utan dom med som tillkommit på vägen. Dagen började med en god frukost på balkongen i sällskap av M, kan inte tänka mig ett liv utan honom(så därför tillhör han min familj), sen gick han hem och fixade till sig och vi tog oss en cykeltur innan det var dax att äta hos mamma där även B var, och han uppskattar när vi är där och han får komma hem. Sen cyklades det hem för jag skulle ju ha lite folk hos mig ikväll, samma som igår men inte A, hon fick stanna hemma. Efter en massa öl, prat, chips och annan alkoholhaltig dryck kom U med ett toppenförslag, vi går på reaggeklubb, sagt och gjort. Hög musik, jäkligt rökigt men jäkligt kul hade vi! Det görs gärna om!! Tack U för du tar med mig på äventyr. Vi har inte känt varandra så länge men jag trivs i ditt sällskap även om du inte är homosexuell;). (Ja, du & A tillhör med min familj). Nu har Oski fått mat så förhoppningsvis låter han mig sova imorgonbitti.
Med gung i huvudet drar jag mig mot säääängen..... Nattinatti

1 kommentar:

  1. hej goding hur är det? allt bra? härhar vi det bra bara jobbar och fixar. kramisar

    SvaraRadera