fredag 10 april 2009

Årets första grillning!

Glad Påsk på er alla!
Idag har det jobbats, men en helg dag betyder inget stress och alla får sova så länge dom vill, men mina skyddslingar eller nästan alla av dom är morgonpigga, så halv 9 var dom flesta uppe och vi åt frukost ihop. Sen flöt dagen på i en lugn takt, alla var glada och förväntans fulla inför morgondagens påskägg. Middagen blev en riktigt god påskmiddag med massa godsaker, sen hade jag bakat tårta som vi fikade på, den åts med god aptit. Hade t.o.m lyckats rita en kyckling på den=). På hemvägen handlades inför kvällens grillning, M betalade så då är det roligare att handla=). Satan i gatan vad gott det är med grillat och allra helst årets första! Vi var ju några stycken som slöt upp vid grillen, jag, M, J, U & A. Sen gick vi upp till mig och mumsade på godis och spelade vem vill bli miljonär. Ja, vem vill inte det liksom??? Fick påskgodis av U & A, tack ni är så snälla. På jobb låg det ett stort påskägg från C, tack min darling!
Mina kära natterrorister skrev till mig att M ska fria till en av dom så nu är det kört för min del hos honom, hahahahahaha, ja det är ju tur att dom vet!
Nu ska jag göra som min blåa vän här nere och borsta tänderna...

Sen ska jag ta min söta katt som ligger i en korg under ett bord och gå och lägga mig, men istället för att ta på jamasen tar jag av mig den, så imorgon bitti åker den på igen!

Nattinatti mina vänner och ät inte allt godis på en gång!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar