tisdag 21 april 2009

En ledig dag och massa trevligheter!

Idag har jag varit leeedig, vilket har varit jätteskönt! vacknade med fetvadd i örat och lock, en ganska obehaglig känsla ialla fall när inte öronlocket vill ge med sig. Väl uppe och duschad, samlat ihop tvätten så kom Räkan och fikda, myyyys! Mycket prat om allt och ingenting, vi tar vid där vi slutade förra gången sen spelar det ingen roll hur länge sedan det är. Men det är så det ska vara med ens vänner tycker jag. När räkan hade gått och sista maskinen tvätt upphängd cyklade jag ner till mobilia för att panta (mamma sa att jag var värre pantsamlare än uteliggarna), jag hade nog närmare 100:- i pant=). Sen hämtade jag ut mina recept, tog en tur in på mobilia och kollade lite, köpte ett halsband och örhängen på rean, fick ett par jättefina örhängen av mamma. Men sen har jag ju oxå världens bästa mamma! In på malmborgs, fick avin om att min tavla hade kommit. Men näää, den hade inte kommit till posten ialla fall, imorgon trodde dom den fanns där. Jaha, tur att söta snälla M kan hämta den när han har slutat jobba. När tvätten var hämtad och uppburen blev det en tur till media mark med M, han skulle köpa en skiva. Jag köpte mig ett nintendo ds + 2 spel. Så var helgen räddad=)! Ikväll har jag haft besök av M, hon åkte med P in när han skulle jobba, så det har varit en massa prat om allt och ingenting där med men vi kom ialla fram till att vi ses för sällan. Tur nog ska vi ses på fredag och bara vara sen på lördag är det dags för vårgalan och innan dess ska vi äta och i dag har vi bokat bord på en restaurang bara tvärs över gatan från konserthuset=). Nu ska jag se LOST, så på återseende mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar