torsdag 23 april 2009

Inga fler morgnar....

... innan jag börjar jobba mina nätter igen, Skönt!
Men det blir mycket jobb nu, men det gör inget jag gillar att jobba.
Har letat lite gratis program ikväll, på hur man gör sina foto lite roligare, hittade några stycken.
Här har ni en bild på min söta söta Oscar. Nu kan ju gamla foto bli lite roligare.
Var hos doktorn i morse innan jag skulle till jobb, nu är äntligen vaxproppen borta och ikväll ska jag kolla TV innan jag somnar utan att det brusar i örat=), det ska bli skönt. Trodde ett tag att jag höll på att bli tokig. Men, höll på att bli? Jag är nog tokig annars hade jag inte orkat med mig själv alla gånger=).
Nu är alla telefoner avstängda på ljudet, så jag hoppas att ingen behöver ha tag på mig inatt. Jag gör ju detta för att få sova utan att "galningarna" ska väcka mig flera ggr på en natt, det räcker att jag ser hur många ggr dom ringt när jag vaknar. Imorgon är jag ledig och hoppas på lite sämre väder på fm så jag får lite gjort här hemma men sen kan det klarna upp så jag kan vara ute, tänkte ta en bok med mig och lägga mig och läsa i nån lugn vrå. Fick ju min bok som jag beställt idag, The Secret. Har bara hört positivt om den, så nu ska vi se om verkligen allt är möjligt genom tankens kraft.
Så nu mina kära läsare ska jag i säng... hoppas er dag har varit lika bra som =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar