lördag 25 april 2009

Vårgala


Visst är han bara sötast när han leker med sin tunnel?


Ännu en härlig dag med sol, man börjar ju bli bortskämd! blev en runda till mobilia, behövde nåt att bryta mina svarta kläder med men istället blev det ett par nya ballerinaskor(svarta), strumpor och medel till håret innan jag plattar det. Har ju varit på vårgala- Malmö brandkår & Marianne Mörck + gästartister. Det var det gamla vanliga gänget som gick, jag, mamma, B, M & P. Först träffades vi och åt på en restaurang med god mat men märklig inställning, så dit går jag nog inte fler ggr. Sen var det dags får vårgala och precis som vanligt var det över förväntan kul. Jag älskar Marianne Mörck, hon har en underbar humor. Sen var ju inte Fred Johansson helt fel att vila ögonen på och vilken röst! Han var ju även med i Jesus Christ superstar. C hade smsat om jag kunde jobba för henne imorgon, hon känner sig inte inte riktigt bra, så ja klart jag ställer upp nästa gång är det jag som behöver vara ledig. Väl hemma fick jag sköljt ur vax, gele och spray ur håret så inte Oscar ligger och smaskar på det inatt. Sen ringde M från Fbg, fyyy vilken allergi han har åkt på. Han hade haft en bra dag i studion och sen på golfen så han var ju med nöjd med dagen. Nu ska jag lägga mig och kolla lite på TV, för sen får man sova så man orkar med morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar